Het ‘vergeten’ kampioenschap van Sweel 45 plus

Na een seizoen vol gas geven op ’t Alterbarg haalde Sweel 45+ op magistrale wijze de titel binnen, dit alles te midden van trouwe fans en spandoeken. Een kampioenschap om trots op te zijn en toch kreeg deze prestatie lokaal en regionaal nauwelijks aandacht…..! Dat moet echt rechtgezet worden……!

De spelers van Sweel 45+ hebben al heel wat voetbaljaartjes op de teller, maar ze beleven nog steeds heel veel plezier aan het spelletje. Ook al spelen ze dan ‘slechts’ op een half veld 7×7 (dat geldt trouwens niet voor de derde helft in de kantine….), het gaat nog wel degelijk om winnen. Dat kunstje zijn de mannen van Sweel 45+ nog bepaald niet verleerd, zo bleek dit seizoen.

Sweel 45+ werd met vrij veel machtsvertoon kampioen en waren te sterk voor leeftijdsgenoten van DSC’65, Nieuw Balinge, NKVV en SCN.

Voor de teamleden van Sweel 45+ draait alles om een lekker potje voetballen met leeftijdgenoten. Het 45 plus voetbal biedt verder de mogelijkheid om de favoriete sport nog heel lang met veel plezieren in een geweldige teamgeest te beoefenen.

Sweel 45+ van coach Geert Kiers bestaat uit de volgende spelers: Jaap Scholing, Peter Aasman, René Aasman, Gerwin Stevens, Harry Tholen, Bert ter Avest, Alaiddin, Rikus Kiers, Gerard Koops, Fakie Rotmensen, Jan Pol en André Pol. Daarnaast kon de ploeg dit seizoen nog rekenen op de medewerking van gastspelers.