Sweel speelt opnieuw doelpuntloos gelijk; ook Twedo en SVV’04 komen niet tot winst

Sweel heeft zondagmiddag met 0-0 gelijkgespeeld tegen Raptim.

Het verschil op de ranglijst tussen de thuisploeg en de Coevordenaren is met 13 punten aanzienlijk, maar dat was zondagmiddag niet terug te zien op het veld. De ploegen hielden elkaar de hele wedstrijd lang in evenwicht.

Het publiek zag vanmiddag op ‘t Alterbarg in Zweeloo zeker geen bloedeloos duel. Sterker nog, het was een aantrekkelijke pot voetbal om naar te kijken, tussen twee ploegen die aan elkaar gewaagd waren.

De bezoekers uit Coevorden hadden het betere van het spel en ook de betere kansen. De ploeg van Marnix Bakker kwam in de eerste helft echter niet of nauwelijks in de problemen.

Na rust zette Sweel weliswaar goed druk en deelde af en wat speldenprikjes uit, maar Raptim had wederom de betere kansen. Doelman Lars Sikken hield zijn team met een aantal knappe reddingen echter op de been en bleef het bij 0-0.

SVV’04 en Twedo delen ook de punten

SVV’04 speelde met 1-1 gelijk bij Weerdinge is nog altijd koploper en heeft een punt meer dan Sweel en Twedo. De ploeg uit Zweeloo voert met elf punten uit vijf duels wel de ranglijst van de tweede periode aan. FC Ter Apel’96 en Twedo volgen op een punt achterstand.

Sweel hervat de competitie op zondag 5 maart met de kraker tegen Twedo.

Uitslagen:

Nieuw Buinen – Twedo 1-1