Sweel JO13-2 gaat komende zaterdag in Leek op jacht naar ticket finale bekertoernooi

Op zaterdag 4 mei a.s. zal onze JO13-2 van vv Sweel het op sportpark Rodenburg van Leek op gaan opnemen tegen de plaatselijke TLC JO13-1.

De winnaar van deze 1/2 finale van de noordelijke districtsbeker voor JO13-teams plaatst zich op neutraal terrein voor de finale!

De JO13-2 speelt momenteel in de 3e klasse van de JO13 competitie en staat verdienstelijk in de middenmoot.

De trainers Erwin Sloots en Seth Hooge stomen dit team al het gehele seizoen klaar voor de finale op zaterdag 1 juni!

Op de zaterdag worden ze bijgestaan door Jefrey de Vries die de mannen met vakkundig vlagwerk bijstaat.

Maar voordat de finale lonkt: eerst zaterdag 4 mei a.s. om 11:30 uur met z’n allen op sportpark Rodenburg onze spelers van JO13-2 naar de finale loodsen….!