Jeugdvoetbaldagen 2024 weer zeer geslaagd !

De jaarlijkse Voetbaldagen vv Sweel 2024 zijn weer zeer succesvol verlopen. Afgelopen woensdag is het evenement op ’t Alterbarg onder tropische omstandigheden van start gegaan.

Onder leiding van Jan Roelof Jansen vertoonden 51 jeugdige voetballers van de jeugdteams van vv Sweel tijdens de voetbal-driedaagse op het sportpark hun niet geringe voetbalkunsten. Dankzij de enthousiaste inbreng van zeven enthousiaste trainers en trainsters kregen de jongens en meiden tal van technische snufjes, tactiek en spelvormen aangeboden. Vooral plezier stond deze dagen bovenaan!

Vrijdagmiddag om 15:00 uur zal het laatste fluitsignaal klinken. De jeugdteams zullen vervolgens de komende weken de competitie afsluiten, waarna er nog toernooien op het programma staan en natuurlijk het Boardingtoernooi dat vv Sweel op vrijdag 21 en zaterdag 22 juni a.s. organiseert voor de jeugdteams.