Meestervoorspellers Huub Reuvers en Jorrit Reuvers maken onder Spaanse zon het verschil in Scorito EK-poule van vv Sweel; Zhi-Long Nijenbanning knap derde

Ook de leden van vv Sweel dachten te weten wat de eindstand werd tijdens de wedstrijden van het EK-voetbal 2024 in Duitsland. Maar op de poulesite Scorito voerde meestervoorspeller Huub Reuvers uiteindelijk de top van de ranglijst aan.

De Aaldenaar werd daarmee uitgeroepen tot de grootste voetbalkenner van EK 2024, op de voet gevolgd door Jorrit Reuvers en met Zhi-Long Nijenbanning op een knappe derde plaats.

Het voorspellen ging het drietal duidelijk goed af. Het is niet zo zeer de tactiek, maar wel blijkt de eerste ingeving vaak de juiste keuze. “Daarna moet je vooral niet meer wijzigen”, tippen de winnaars van het EK spel.

Wat vooral opviel was dat Huub en Jorrit in Marbella, tijdens het trainingskamp van de selectie, het verschil hebben gemaakt. Beide mannen hadden in de kwartfinales al een hele sloot aan punten binnen geharkt. Zhi-Long was over het hele EK zeer stabiel en scoorde overal zijn punten.

Gefeliciteerd mannen met jullie prijs en iedereen bedankt voor het meespelen!