A.s. zaterdag: Abendspiel!

Aankomende zaterdag staat de eerste (competitie) avondwedstrijd op het programma!

De tegenstander van dit weekend is @v.v.titan en is zeker geen onbekende. Afgelopen seizoen zaten beide teams een jaartje niet bij elkaar in de competitie, maar dit jaar staat de ontmoeting weer op het programma.

Titan is het seizoen prima gestart met 6 punten uit 4 wedstrijden en staat net als Sweel mooi hoog op de ranglijst, al staat het natuurlijk nog dicht bij elkaar allemaal. Zaterdag een mooie mogelijkheid om eens te kijken wie deze positie vast kan houden!

Oktober is natuurlijk de maand van het Oktoberfest! Daarom zal de kantine worden omgetoverd tot een Bierstube. Dus trek je Lederhose of Dirndl aan en kom gezellig langs! Haal een Pul voor je bier bij de bar en geniet van een lekkere bradwurst deze avond.

De wedstrijdsponsor van deze wedstrijd is Coatect-PCN en de Pupil van de Week is Silvie Dekker