Informatie Jeugd voetbaldagen 2-3-4 mei.

DSC_0096

“’t Hoes van hol An “- Jeugd voetbaldagen , is met zijn 84 aanmeldingen helemaal vol. Inmiddels is de organisatie druk bezig met de voorbereidingen voor deze dagen. Via deze weg willen wij de deelnemers en hun ouders nog de laatste informatie doen toekomen. De dagen zijn op  maandag 2 mei, dinsdag 3 mei  en woensdag 4 mei van 10.00 – 15.00. De kinderen worden om 9.45 verwacht op het Sportpark Alterbarg in Zweeloo. Drie dagen voetbalplezier voor de jeugd van  6  t/m  13 jaar. Onder begeleiding van enthousiaste trainers zal volop worden getraind op de techniek van de voetballers. Tussen de oefeningen door is er uiteraard tijd voor drinken en  een door ons verzorgde lunch.

Kinderen vanaf 10 jaar kunnen er ook voor kiezen om te blijven slapen.  39 kinderen hebben zich hiervoor aangemeld. De kinderen slapen in Legertenten en moeten zelf een matje/luchtbed en slaapzak meenemen.   Het avondeten wordt verzorgd en er is een goed gevuld avondprogramma. De ouders van de kinderen die blijven overnachten, ontvangen deze week een brief via de e-mail voor de laatste informatie omtrent het verblijf.

De betaling van de Jeugd voetbal dagen  zal plaatsvinden via een automatisch incasso. Dit wordt in de loop van de maand mei afgeschreven.

Heeft u verder nog vragen, stel deze dan aan Jeroen Dijkstra :   je.dijkstra@st.hanze.nl

Zonder tegenbericht zien wij alle kinderen en belangstellenden op de komende  VV Sweel Jeugd voetbaldagen.