OPZEGGEN LIDMAATSCHAP KAN TOT UITERLIJK 31 MEI

We zitten in het staartje van het seizoen 23/24, dit betekend ook er mensen stoppen bij onze vereniging.

Indien je het lidmaatschap (van uw kind) wilt opzeggen, dient dit uiterlijk 31 mei te gebeuren per mail naar ledenadministratie@vvsweel.nl. Zodoende heeft de administratie nog voldoende tijd om het stopzetten van het lidmaatschap te verwerken voor het volgende verenigingsjaar. LET OP: Alleen afmelden bij de teamleider of trainer is niet voldoende, want als die het dan niet doorgeeft, ontstaan er mogelijk problemen met de teamindelingen voor komend seizoen.

Om van VV Sweel naar een andere club te gaan is overschrijving nodig. Je meldt je af per mail via de ledenadministratie voor 31 mei. Na bevestiging van de overschrijving ontvang je een relatienummer. Vervolgens meld je je aan met het relatienummer bij de nieuwe club. Daarna wordt automatisch bepaald welke overschrijvingsregels van toepassing zijn.Belangrijkste voorwaarden voor goedkeuring van de overschrijving zijndat je op tijd hebt opgezegd bij je oude vereniging en aan alle betalingsverplichtingen (contributie en persoonlijke boetes van de KNVB) hebt voldaan. LET OP: overschrijvingen voor de A-categorie dienen uiterlijk op 15 juni te zijn ingediend!