Patrick Zwiers en Jorrit Reuvers winnen 16e editie Beach-voetvolleytoernooi; damesfinale overtuigende prooi voor FC Krullebol : Kim Reinders & Gerlin Mulder

Patrick Zwiers en Jorrit Reuvers hebben zaterdagavond bij de mannen de 16e editie van het Zweeler Beach-voetvolleybaltoernooi op hun naam geschreven. In de spannende finale op een sfeervol ’t Alterbarg waren de Abeelbroeders met 15-11 te sterk voor SV Meppen van Jaap & Jorn Scholing.

Damesfinale

Bij de dames ging de beker naar FC Krullebol, bestaande uit het duo Kim Reinders en Gerlin Mulder.  Ze versloegen Charel Werkman en Sofie Smid (De Spa Goudjes) met ruime cijfers : 19-8.

Leukte outfit

Net als vorig jaar ging de hoofdprijs voor de leukste outfit naar Niels Kuipers en Jesse Kuipers. De beide neven uit Aalden waren actief onder de teamnaam: Gotta Catch ‘Em All.

Na de finale was er in de Alterbarg-arena nog een gezellige after-party met de Buurman & Buurman-show. Een zeer geslaagd evenement en complimenten aan het adres van alle vrijwilligers.

Foto’s : Jansje Brands