Pinkstermaandag een groot succes! Claim je prijzen van de XXL verloting

VV Sweel kijkt terug op een fantastische pinkstermaandag. Afgelopen maandag was er een dag vol activiteiten op sportpark ’t Alterbarg.

De dag werd geopend met een voetbalspelletjes estafette voor de jeugd onder begeleiding van de selectie, hier konden de jeugdspelers al leuke prijzen winnen.

In de rust van de wedstrijd vv Sweel – Dwingeloo werd Schijt je Rijk in gang gezet op veld 2. De koe had ook wat last van gezonde wedstrijdspanning en wachte tot tijdens de uitslag van de XXL verloting met zijn boodschap.

Zoals ook via de livestream op instagram te volgen was de XXL verloting een aan één schakeling van grote prijzen die werden weggegeven. Nadat DJ en Zanger Koos Darwinkel het Sportpark op zijn kop had gezet was er als afsluiter Man van de Fiets! De man op de fiets heeft zich kranig geweerd en ondanks de vele pogingen stevig op zijn fiets blijven zitten!

De selectie van vv Sweel wil iedereen bedanken die meegeholpen heeft om van deze dag een groot succes te maken! Een sfeerverslag is te vinden op onze socials!

Een aantal prijzen zijn nog niet opgehaald, onderstaand een lijst met de prijzen die nog niet zijn opgehaald. Heb jij het winnende lot van één van onderstaande prijzen? Meld je dan even via een persoonlijk berichtje op facebook of instagram van vv Sweel!

LET OP, het gaat om de combinatie van kleur en getal van het lot!

Hoes van Hol-An cadeaubon t.w.v. €50,-                                        Roze 209

Zwaagstra Sierbestrating bon t.w.v. €250,-`                                    Blauw 6

Sierkip van Snijders                                                                         Geel 230

Waardebon Ski & Snowboard service Meppen t.w.v. 75,-             Blauw 372