Selectie vv Sweel geniet van zonovergoten trainingskamp in Spaanse badplaats Marbella: “Accu opladen voor nieuwe seizoen, maar toch vooral teambuilding”

Begin deze maand was de voltallige selectie van vv Sweel op “trainingskamp” in Marbella.

Deze mondaine Spaanse badplaats bleek een ideaal oord om de accu voor het nieuwe seizoen op te laden, maar toch vooral een oord om heerlijk te ontspannen. “We hadden hier weliswaar de beschikking over een fantastische trainingsaccommodatie en een sublieme grasmat, maar we hebben eigenlijk geen bal aangeraakt. Het uitstapje stond vooral in het teken van genieten en teambuilding”, blikt organisator Jan Roelof Jansen terug op de vierdaagse buitenlandse trip.

Naast een pittige beachtraining en een padeltoernooi – een prooi voor Jaap Haan en Thijs Nijland – was er voor de selectie uit Zweeloo toch vooral volop ruimte om te genieten van het Spaanse uitgaansleven. In het centrum van Marbella kwam iedereen met tal van restaurants en bars volledig aan zijn trekken.

Verder werd ook niets gemist van het EK Voetbal in Duitsland. Uitgedost in het oranje bekeek de selectie de kwartfinale tussen Nederland en Turkije in stamkroeg El Panamé. De wedstrijd was bepaald niet hoogstaand, maar het resultaat en de sfeer was uiteraard geweldig.

Gefeest werd er tot in de late uurtjes en dat was het slotstuk van een zeer geslaagd en sfeervol trainingskamp.