vv Sweel passeert grens van 500 leden

vv Sweel is afgelopen maand de magische grens van 500 leden gepasseerd. Voorzitter Anita Klingenberg van vv Sweel over het bereiken van deze bijzondere mijlpaal.

“Sinds de fusie zijn we op tal van fronten gegroeid. Meer leden is mooi, maar dat moet ook gefaciliteerd worden. We zijn trots op ons mooie sportcomplex. Er is rust binnen de club en leden, vrijwilligers en sponsoren zorgen er samen voor dat we kunnen voetballen én net zo belangrijk: het naar de zin hebben met elkaar. Dat werkt voor iedereen inspirerend en dan zie je ook een vertaling in de groei van het ledenbestand, waarbij ook vooral het meisjes- en damesvoetbal een vrij opzienbarende groeispurt heeft doorgemaakt.”

vv Sweel heeft nu zo’n honderd dames en meiden die lid zijn van de vereniging. Volgens Anita Klingenberg is het nu zaak om kwaliteit van de organisatie te blijven borgen. “Dat doen we onder meer door middel van enthousiaste commissies en niet te vergeten al die vrijwilligers die voor en achter de schermen van ’t Alterbarg in touw zijn. Iedereen beseft dat we het samen, mét elkaar moeten doen”.